Trenuri Romanesti
Bun venit!
Trenuri Romanesti


 
AcasaAcasa  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  Conectare  Galerie  
Ceas
Decembrie 2017
LunMarMierJoiVinSamDum
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar
Parteneri
Regiotrans

Infofer

CFR Calatori

transferoviar

regional

afer

rccftrans

routes
Ultimele subiecte
» Automotoare clasa 97 (regiotrans si via terra spedition)
6th Ianuarie 2013, 11:50 am Scris de Admin

» Locomotive clasa 40,41,42
6th Septembrie 2012, 12:37 pm Scris de COSTACHE MIHAIL

» 217 : Timisoara Nord - Periam - Lovrin - Nerau
26th August 2012, 2:38 pm Scris de Admin

» Locomotive clasa 47
14th August 2012, 8:08 am Scris de COSTACHE MIHAIL

» M 200 : Brasov - Sibiu - Arad - Curtici
6th Iulie 2012, 12:18 pm Scris de Admin

» 318 Ineu-Cermei
23rd Iunie 2012, 3:14 pm Scris de Admin

» Stiri legate de forum
23rd Iunie 2012, 8:37 am Scris de Admin

» Locomotive clasa 45
9th Iunie 2012, 6:11 pm Scris de COSTACHE MIHAIL

» Locomotive clasa 60 si 62
29th Mai 2012, 7:00 pm Scris de COSTACHE MIHAIL

» Chat box conversatii!
9th Mai 2012, 1:50 pm Scris de MARIAN

Cuvinte-cheie
Conectare
Utilizator:
Parola:
Conectare automata: 
:: Mi-am uitat parola
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata
Bookmarking social
Bookmarking social digg  Bookmarking social delicious  Bookmarking social reddit  Bookmarking social stumbleupon  Bookmarking social slashdot  Bookmarking social yahoo  Bookmarking social google  Bookmarking social blogmarks  Bookmarking social live      

Pastrati adresa pe site-ul dvs. de bookmarking social

Pastrati adresa Trenuri Romanesti pe site-ul dvs. de bookmarking social
Sondaj
Ce v-ar determina sa nu mai alegeti trenu ca mijloc de transport?
o călătorie ce presupune schimbarea trenului
14%
 14% [ 1 ]
creşterea duratei de parcurs
29%
 29% [ 2 ]
schimbarea orei de plecare
0%
 0% [ 0 ]
creşterea preţului biletelor
43%
 43% [ 3 ]
alt motiv
14%
 14% [ 1 ]
Total voturi : 7
Statistici
Avem 106 membri inregistrati
Cel mai nou utilizator inregistrat este: ValiDinca

Membrii nostri au postat un numar de 3552 mesaje în 450 subiecte
Top postatori
Admin
 
COSTACHE MIHAIL
 
Sulzer 12LDA28
 
razwy95
 
Caravelle_Zg
 
Norbi
 
EA1~clony~106
 
Prisecaru Florin
 
Vlad
 
Popescu Dan
 

Distribuiţi | 
 

 Descriere CFR MARFA

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Popescu Dan
Sef de statie
Sef de statie
avatar

Numarul mesajelor : 37
Data de inscriere : 18/06/2009

MesajSubiect: Descriere CFR MARFA   23rd Iunie 2009, 1:34 pm

Bine ati venit la Societatea Nationala de Transport Feroviar de Marfa
CFR Marfa S.A. !

Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea S.N.T.F.M. "CFR Marfa" S.A sunt:

* HG nr. 582/1998 privind infiintarea S.N.T.F.M. "CFR Marfa" S.A prin reorganizarea SNCFR
* OUG nr. 12/1998 privind transportul pe caile ferate romane si reorganizarea SNCFR

Societatea Nationala de Transport Feroviar de Marfa, "CFR Marfa"-SA a fost infiintata la data de 1 Octombrie 1998, dupa reorganizarea prin diviziune a Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane si avand statut de societate comerciala pe actiuni.
S.N.T.F.M. "CFR Marfa" S.A. este o societate, persoana juridica romana, care desfasoara activitati de interes public national, in scopul realizarii transportului feroviar public de marfa, avand ca obiect principal de activitate efectuarea transportului de marfuri in trafic intern si international. Astfel:

* utilizeaza infrastructura feroviara publica sau privata, pusa la dispozitie de catre Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - S.A., in conditiile legii;
* este proprietarul patrimoniului, poseda autonomie in administrarea bunurilor sale si beneficiaza de rezultatele activitatii sale.

S.N.T.F.M. "CFR Marfa" S.A. este condusa de Adunarea Generala a Actionarilor care decide asupra politicii economice a societatii si asupra activitatii ei. Imputernicitii mandatati sa reprezinte interesele capitalului social de stat in Adunarea Generala a Actionarilor sunt in numar de cinci, dintre care unul este specialist din Ministerul Finantelor Publice, acestia fiind numiti si revocati prin ordin al minstrului transporturilor.

S.N.T.F.M. "CFR Marfa" S.A. este administrata de 11 administratori care constituie Consiliul de Administratie, dintre care unul este specialist din Ministerul Finantelor Publice. Conducerea S.N.T.F.M. "CFR Marfa" S.A. este asigurata de Directorul General care este si Presedintele Consiliului de Administratie. Pina la finalizarea procesului de privatizare, reprezentantii statului in Consiliul de Administratie si Presedintele Consiliului de Administratie sunt numiti prin ordin al ministrului transporturilor.

Politica CFR Marfa referitoare la calitate, mediu, siguranta feroviara, sanatate si securitate operationala

S.N.T.F.M. "CFR Marfa" S.A. are aproximativ 19000 de angajati in structurile sale organizatorice, poseda un parc de 987 locomotive (electrice, Diesel-electrice si Diesel- hidraulice), un parc de aproximativ 55000 de vagoane structurate pe 23 de serii diferite si este dotata cu doua ferryboat-uri avind un deplasament de 12000 tdw fiecare.
Ca strategie pe termen scurt, CFR Marfa a stabilit urmatoarele obiective principale:

1. Scoatarea in afara companiei a unor activitati specifice precum:

* spalarea, dezinfectarea, dezinfectarea vagoanelor de uz general;
* spalarea vagoanelor cisterna;
* transbordarea marfurilor de pe calea ferata cu ecartament de 1435 mm pe vagoane de cale ferata cu ecartament de 1520 mm si vice-versa;
* camionarea bunurilor, de catre companii de transport inter-modal la si de la domiciliul clientului utilizind propriile mijloace de transport rutier;

CFR Marfa intentioneaza pentru doua dintre ramurile sus mentionate, respectiv transportul auto a bunurilor, sa atraga capital privat intr-un procent de 49%, putind astfel sa beneficieze de finantarea externa pe care Ministrul Transporturilor o poate furniza pentru intreprinderile mici si mijlocii.

2. Constituirea de centre teritoriale comerciale, in vederea descentralizarii structurilor de decizie, prin instalarea la nivel local de personal competent care va influenta pozitiv domeniul serviciilor si va aduce mai multa promptitudine in procesul luarii deciziei.

Romania a fost si este privilegiata prin pozitia ei geografica si accesul direct la Marea Neagra si Dunare.
"Drumul matasii" prin care se pot realiza conexiuni de transport intre Europa, Caucaz, Asia Centrala, si Orientul Mijlociu este un proiect ambitios pentru noi. Congestia care se manifesta in ultima perioada in marile porturi europene, precum si perspectivele cresterii schimburilor comerciale intre tarile europene si cele asiatice, impun tot mai acut refacerea rutelor sudice ale "Drumului Matasii". Refacerea acestor rute reprezinta un factor deosebit de important pentru dezvoltarea economica a zonelor traversate, ofera o alternativa cu caracter concurential si complementar fata de rutele existente. Realizarea noului pod continental Euro-Asia vizeaza legarea portului Liayun si a altor porturi de pe coasta estica a Chinei prin calea ferata Longhai - Lanxin, trecatoarea Alta, tarile Asiei Centrale (Kazahkstan - Uzbekhistan - Tukmenistan), tarile Caucaziene (Azerbaijan, Georgia) sau Iran - Turcia de tarile sud-estice ale Europei si apoi de vestul Europei pina in portul Rotterdam (Olanda).
Realizarea acestui pod poate fi facuta pe trei rute:


· Prima: prin Kazakhstan/Uzbekhistan - Turkmenistan - Iran - Turcia si apoi Europa;


· A doua: prin Kazakhstan/Uzbekhistan - Turkmenistan - Marea Caspica - Azerbaijan - Georgia - Marea Neagra - Romania si apoi vestul si nordul Europei


· A treia: prin Kazakhstan spre nord prin Federatia Rusa (Moscova) si apoi spre vestul Europei.
De asemenea, trei dintre coridoarele pan-europene traverseaza tara noastra:
Coridorul IV Constanta - Bucuresti - Arad - Budapesta - Bratislava - Praga - Dresda,

Coridorul VII Constanta - Canalul Dunare-Marea Neagra - Dunare - Main - Rihn(Portul Rotterdam (Olanda)

Coridorul IX Contanta - Bucuresti - Iasi - Chisinau - Kiew -St.Petersburg - Helsinki. Portul Constanta impreuna cu dezvoltarea sa Constanta Sud este cel mai mare port comercial la Marea Neagra. Pot ancora nave cu un deplasament maxim de 200000 tdw. Sunt amenajate dane si terminale specializate astfel:

· Terminalul RO-RO care permite operarea unui numar de 30000 de autotrenuri TIR pe an;

· Terminalul ferry boat (pentru vagoane de cale ferata si pentru autotrenuri export, import si tranzit);

· Terminalul de transcontainere care permite manipularea a cca. 70,000 transcontainere de 20-40 de picioare/an; De asemenea in acelasi terminal in curind se vor putea manipula si cutii mobile si semiremorci. In acest an se va da in exploatare terminalul RO-LA (care va permite incarcarea - descarcarea autotrenurilor TIR, pe si de pe vagoane specializate - aflate in curs de constructie) care vor fi transportate spre vestul si nordul Europei pe reteaua CFR.
Informatii de pe pagina oficiala CFR Marfa http://www.cfrmarfa.cfr.ro/romana.html
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
 
Descriere CFR MARFA
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Despre vinzarea CFR Marfa
» Vagoane marfa
» Privatizare CFR MARFA
» CATEVA CUVINTE DESPRE NOI.... O SCURTA DESCRIERE
» Vagoane marfa

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Trenuri Romanesti :: Caile Ferate Romane(C.F.R) :: C.F.R MARFA-
Mergi direct la: